Dovolená v okolí Českého Krumlova

Několikrát za rok jezdíme buď na víkend nebo přes týden na minimálně 3denní dovolenou. Jezdili jsme tak vždycky a teď pokračujeme i jako rodina. Poprvé jsme byli na dovolené jako rodina když měl Jeníček přes půl roku.

Tentokrát jsme už po druhé navštívili okolí Českého Krumlova a opět nám vyšlo nádherné počasí. Byli jsme ubytovaní v nádherném rodinném penzionu Regina v obci Větřní pod Českým Krumlovem.

Zahrada penzionu

Snažili jsme se využít čas, který jsme měli na maximum. Ale bohužel jsme vyjeli z Brna docela pozdě a do penzionu jsme dorazili kvůli tomu později odpoledne. Stihli jsme akorát procházku okolo penzionu a poseděli jsme na krásné, velké zahrádce. Večer, po luxusní 3. chodové večeři, jsme plánovali co budeme dělat následující den, abychom toho stihli co nejvíce.

Předkrm: Variace nakládaných sýrů podle jejich receptury

Vepřový plátek se žampionovou omáčkou

Kuřecí plátek se sušenými rajčaty a sýrem s grilovanou zeleninou

Palačinka s medem a ořechy

Večeře v penzionu byla opravdu vynikající. Ještě jsme měli zmrzlinový pohár, který jsem bohužel nezdokumentovala. Já jedla pouze předkrm bez bagetky a u hlavního chodu jsem místo pečených brambor poprosila o grilovanou zeleninu a obsluha byla velmi vstřícná.

Ráno jsme posnídali míchaná vejce se zeleninou a manžel k tomu měl čerstvé pečivo. K dispozici jsme měli několik druhů čajů a káv a takový klasický bufet (marmelády, máslo, paštika, jogurt, muesli,..).

Chvilku po snídani jsme vyrazili směrem ke kontaktní mini ZOO u hotelu Racek, Jeníček nám usnul, tak jsme si jako první udělali procházku podél Lipna. Další zastávka byla v mini ZOO Wapiti a pak jsme po cestě objevili malou vyhlídku, konkrétně Vyhlídkovou věž nad Horní Planou a pak jsme se šli konečně naobědvat. Paní v ZOO Wapiti nám doporučila penzion u Méďů a měla pravdu. Pěkné místo, dobrá kuchyně, super porce za dobrou cenu. Ani v hračkářství jsem neviděla tolik plyšových medvědů. Po tomto vydatném obědě jsme jeli na pokoj penzionu a odpočinuli si před večerním plaváním na plaveckém stadionu v Českém Krumlově.

Náš syn a pes

Prvně jsme plánovali jít si zaplavat kousek za Větřní, ale po otevření dveří nám pán řekl, že je tam rezervace a my museli hledat kam si teda půjdeme zaplavat. :D Nakonec jsme teda dorazili do Českého Krumlova, kde jsme se otočili a šli vybrat do bankomatu, protože tam neakceptují platbu kartou. Po návratu s hotovostí jsme si užili plavání v bazénu a byli jsme spokojeni. Velký bazén byl rozdělený na kondiční a rekreační plavání a to bylo velké plus. Pak byl vzadu i dětský bazének, který jsme taky využili. :)  Docela fajn zakončení dne řekla bych.

Další den ráno jsme si dali snídani v penzionu, sbalili kufry, rozloučili se a odjeli do ZOO v Hluboké. Taková malá fajn ZOO, kde strávíte asi 2 hodinky. Škoda, že u konce manžela pobodala vosa.

Dali jsme pauzu na jídlo a pokračovali.

Chtěli jsme navštívit zámek Hluboká nad Vltavou, ale nějak to nevyšlo, tak jsme k němu jeli aspoň autem a pokračovali jsme v cestě, protože náš malý cestovatel usnul, tak jsme jeli dál po cestě a zastavili jsme se v obci Kámen, kde leží hrad Kámen. Zrovna se Jeníček vzbudil, tak jsme se k němu vydali, bohužel nebyl otevřený, tak jsem dala oběd Jeníčkovi a jeli jsme směr Brno.

Domů jsme dorazili asi okolo čtvrt na sedm a po celé té cestě dost unavení. Bylo dost větrno a dálnice byla dost zasekaná kvůli spadenému stromu.

Takhle asi vypadá naše malé dovolenkování a pokud navštívíte okolí Lipna, tak máte nějakou inspiraci. Co se týče všech ZOO a míst, které jsme navštívili, tak napíšu samostatný příspěvek, protože už tak je velmi dlouhý. :)