Příspěvky

Batátové placky se zeleninou

Obrázek
Inspirace ze strongbeauty aplikace na oběd plný bílkovin a zároveň odlehčený od masa. Takže vhodné i pro ty, kteří nemusí maso a mají rádi syrečky. :)  Musím se přiznat, dala jsem víc syrečků a doporučuji dodržet recept. Nezapomeňte jako já, že syrečky tečou. Jo a půl dávky jsem dělala na pánvi a půl ve fritéze a z obojího pecka :)  Recept máte ve fotkách přímo z aplikace ať vidíte jak to hezky prezentují :)  Kód: IVETA (Aplikace obsahuje tréninkový plán a inspirativní pestrý jídelníček) Krásný den a dobrou chuť. :) 

10 Minut špaldové pečivo

Obrázek
Receptem jsem se inspirovala u @katerinamentiel, ale trošku jsem ho pozměnila. Je naprosto úžasný a proto Vám ho tady musím sdílet. Výhody tohoto pečiva je, že chutná moc dobře, za mě úplně nejlépe opečené v toasteru další den. Je proteinové. Víte co do něj dáváte a je opravdu šup šup hotové. :)  Recept: 180g špaldové hladké mouky 15g kokosové mouky 5g pšeničné bílkoviny (lze nahradit kokosovou moukou) 100g skyru 50ml kefíru 1 vejce 1/2 lžičky soli 2 lžičky prášku do pečiva 1/4 lžičky sody 5g sezamu (volitelné)  Smícháme si suché ingredience, tekuté a vyhněteme těsto. Já míchám lžící a pak to vezmu rukou. Já osobně dělám bulky/bagely aj. po 80-85g. Pak jen pečeme v předehřáté troubě na 180°C na 10-12 minut. Záleží jestli horkovzduch nebo spodní horní. Poznáte to tak, že nahoře začnou lehce zlátnout. Přeji krásný den a dobrou chuť. :) 

Jídelníček, přejídání, řešení

Obrázek
Chtěla jsem se s Vámi podělit o pár novinek za posledních cca 14 dní. Je to nějaká doba co jsem vyhrála soutěž tady na IG u @oliviacambalova_ifbb, a to 2 měsíční coaching a set od @timme.shop. :)  Víte, že velmi ráda využívám aplikaci strongbeauty, inspiruji se jejich jídelníčkem a cvičím podle plánu. Rozhodla jsem se i tak využít výhru a nabrat zkušenosti a mít nad sebou koučku. S tím tedy, že tréninky si nechávám dle aplikace, protože mi opravdu vyhovují a jsou téměř stejné jako u koučky. Takže čekejte reporty ode mě - pocity, aj. Moje první zkušenost s coachingem. Já vše, co jsem zhubla a změnila na svém těle, bylo pouze mojí snahou bez pomoci. Jen KT a kalkulačka.  Ať už jsem omezila pohyb, navýšila kalorie atd., jsem už skoro rok na udržovacím příjmu až v nadbytku, tak i přes to mě trápilo ZACHVATOVITÉ PŘEJÍDÁNÍ. Pokud čtete tyhle moje příspěvky, tak již víte. Můj první krok byl vyřadit kalorické tabulky. Výsledek byl takový, že jsem jedla intuitivně, nic jsem nepsala,

Fit maková roláda

Obrázek
Mám tu pro Vás inspiraci na bílkovou roládu z máku a špaldové mouky. Je to snadný, rychlý recept, který potěší nejen členy domácnosti, ale určitě i návštěvu. Nemáte doma zrovna vejce? Nevadí, stačí jeden sáček @mujbilek.cz a můžete kouzlit. ‼️Na @mujbilek.cz teď platí sleva 300 Kč pouze do pondělí 25.4.2022 s kódem ivet300‼️ Pak pouze 200 Kč s kódem ivet200.  Recept : 30g @mujbilek.cz (1 sáček) 180ml vody 50g mletého máku 50g hladké špaldové mouky 1 lžička prášku do pečiva 50g erythritol nebo cukr špetka soli Náplň : 200g skyr nebo tvaroh 150ml smetany ke šlehání citronová kůra, vanilka 150g jahod 50g erythritol nebo cukr Nejdříve předehřejeme troubu na 180°C a připravíme si plech 30x40 který si vyložíme pečícím papírem. Nachystáme si  sypké ingredience, tj. mouka, mák a kypřící prášek a promícháme. Odměříme vodu, přidáme špetku soli, přisypeme balíček @mujbilek.cz a šleháme do sněhu na plné otáčky. Pak postupně přidáváme erythritol nebo cukr. Pak do bílků po

Ihned měkké perníčky

Obrázek
Ještě připomínám tento úžasný recept. Už podle něj spousta z vás pekla a byli jste naprosto spokojeni. :)  Recept na 3 plechy: 500g hladké mouky 200g cukru moučka 5 lžic medu 100g másla pokojové teploty 2 vejce 2 lžíce kakaa 2 lžičky perníkového koření 1/4 prášku do perníku nebo do pečiva 1 lžička sody případně můžete tradičně přidat rum a citronovou kůru Z ingrediencí uhněteme těsto, všechny suroviny pořádně propojíme. Já používám robota a hnětu opravdu třeba 10 minut. Je znát rozdíl pokud těsto hnětete krátce nebo déle.  Až budete mít těsto uhnětené, tak ho nechte odpočívat 12 hodin v lednici. Pokud jste nedočkavci tak jako my, tak stačí i 6-7 hodin. Těsto válím mezi dvěma archy pečícího papíru na 4mm silnou placku, pokládám na plech vyložený pečícím papírem a peču na 180°C do té doby než se rozvoní. Ihned po upečení potírám rozkvedlaným vejcem. Polevu používám bílkovou nebo citronovou. ‼️ Pokud chcete mít opravdu měkké perníčky je potřeba těsto vyválet na pla

Honzovky z žitného kvásku

Obrázek
Z tohohle těsta dělám jak vánočky, mazance, ale i honzovky. Jediný rozdíl je v náplni nebo co dam do těsta. Jestli čokoládu, rozinky nebo povidla, aj. Recept : 1.Rozkvas (4-6 hodin podle teploty) 150g hladké mouky 2 lžíce žitného kvásku 65ml vody 40g cukru krupice Z těchto surovin si zpracujeme hutné těsto, které necháme 4-6 hodin pracovat v přikryté nádobě (aby neoschlo) při pokojové teplotě na lince. 2. Těsto (4-6 hodin podle teploty)  připravený rozkvas 300g hladké mouky  130ml teplého mléka 55-70g cukru krupice 100g rozpuštěného másla pokojové teploty 1 vanilkový cukr 1 žloutek špetka soli citronová kůra vejce na potření  povidla (rum a skořice na dochucení) Uhněteme a pořádně zpracujeme těsto. Používám robota, usnadní mi práci. Těsto necháme opět 4-6 hodin pracovat v zakryté nádobě při pokojové teplotě. Pak si těsto přendáme na pomoučenou desku/vál a buď vyválíme, vykrojíme kolečko a plníme, smotáme do buchtičky a dáme do zapékací mísy vym

Můj příběh - update

Obrázek
Jako první mě moc těší, že mě sledujete a že jsem pro Vás inspirací :) Rozhodla jsem se svůj příběh zopakovat i tady, protože se najde spousta lidí, kteří Instagram nemají a můj příběh je zajímá. :) Dám sem i fotky, jak jsem vypadala. Tak sjeďte úplně dolů.  Prvních 40 kg jsem zhubla na lowcarb, a pak v prosinci 2019 to byl docela hardcore, stěhování na poslední chvíli před vánocemi, konkrétně nám předávali dům 21.12.2019, a v lednu 2020 jsem otěhotněla s druhým synem. Lowcarb už jsem nedržela ani nehubla, to je jasný, protože jsem nechtěla aby miminku něco chybělo, tak jsem jedla vše. Stejně jsem měla neskutečný chutě na ovesný kaše. Jedla jsem pořád vyšší tuky, sacharidy okolo 100-120g max, ale jedla jsem už všechno. No a od té doby jsem se naučila jíst normálně, zdravě. Vše lze vidět na mám IG profilu. Tady mám nějaké recepty, ale přece jen na Instagram dávám hodně stories, co jsem dneska jedla atd.  Lowcarb jsem znala už od roku 2018, možná dřív, nebylo to tak známé, al