Letní tip na svačinu

Pohanková proteinová kaše plná vlákniny

Nyní jsou mé svačiny v tomhle stylu. Studená kaše, ovoce, oříšky.. Největší výhoda je v tom, že se dá připravit dopředu. Klidně ráno. Je to neskutečná, výborná rychlovka, který zasytí.
Co vy a vláknina? Máte jí dostatek? V jídelníčku je důležitá pro správný chod střev.

Věděli jste, že namočené=aktivované ořechy jsou lépe stravitelné pro naše tělo? Já to nedělám často, některé ořechy mi tak nechutnají, ale jak to dělám? Den předem je dám do hrníčku, zaliju filtrovanou vodou a další den používám. A kdy jsem se to dozvěděla? Když jsem před pár lety začala doma vyrábět domácí oříšková mléka. Chtěli byste natočit video jak je vyrábím? Proces?

Fiber boost, který používám má skvělou chuť a krásně zvětší objem, zahustí kaši a hlavně zasytí. Pokud máte dotazy, pište do komentářů nebo mi klidně napište na můj instagram a já Vám ráda poradím.

Ale teď ke kaši..



Recept:
  • 30-35g pohankové vločky (používám od semix klíčené-ale lze použít i jemné ovesné)
  • 100-150ml rostlinné mléko
  • voda nebo rostlinné mléko na upravení konzistence
  • 7g Fiber boost
  • 100g protein pudinku (vlastní, ehrmann nebo milbona z lidlu)
  • ovoce, oříšky, čokoláda = to, co milujete na kaši

Chtěla bych jako první říct, že někomu vyhovují velké porce, někomu malé, každý máme jiný příjem, takže ty váhy jsou tak jak to cca používám já.

Postup je jednoduchý, kromě pudinku a ozdob vše smícháme a dáme do lednice odpočívat ať vločky nasáknou tekutinu.

Buď smícháte suché ingredience a pak přilijete mokré, nebo to klidně můžete hodit do smoothie makeru. Občas mi ta vláknina dělá cucky, takže míchám v malém množství tekutiny a přidávám až pak.

Pak už jen vychlazené zdobíme pudinkem a tím co máte rádi.

Místo pudinku můžete dát třeba protein rovnou do kaše, taky to tak dělám když zrovna nemám pudink.

Přeji krásný den a dobrou chuť. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mramorová bábovka

Kakaovo-kokosový mug cake

Moje low carb proměna po půl roce - 3. díl