Můj příběh - update

Jako první mě moc těší, že mě sledujete a že jsem pro Vás inspirací :) Rozhodla jsem se svůj příběh zopakovat i tady, protože se najde spousta lidí, kteří Instagram nemají a můj příběh je zajímá. :) Dám sem i fotky, jak jsem vypadala. Tak sjeďte úplně dolů. 

Prvních 40 kg jsem zhubla na lowcarb, a pak v prosinci 2019 to byl docela hardcore, stěhování na poslední chvíli před vánocemi, konkrétně nám předávali dům 21.12.2019, a v lednu 2020 jsem otěhotněla s druhým synem. Lowcarb už jsem nedržela ani nehubla, to je jasný, protože jsem nechtěla aby miminku něco chybělo, tak jsem jedla vše. Stejně jsem měla neskutečný chutě na ovesný kaše.

Jedla jsem pořád vyšší tuky, sacharidy okolo 100-120g max, ale jedla jsem už všechno. No a od té doby jsem se naučila jíst normálně, zdravě. Vše lze vidět na mám IG profilu. Tady mám nějaké recepty, ale přece jen na Instagram dávám hodně stories, co jsem dneska jedla atd. 

Lowcarb jsem znala už od roku 2018, možná dřív, nebylo to tak známé, ale manželova maminka zhubla na lowcarb hodně a to mě popostrčilo, když má moje rodina zkušenost a říkám pokud nepomůže toto, tak nic. Za zkoušku to stojí. Lowcarb mě naučil se najíst opravdového jídla a odnaučit jíst sladkosti a být závislá na sladkém, což jsem bývala. Tabulky (kalorické tabulky - aplikace na zapisování stravy) jsem začala psát až později, nejdříve jsem jedla intuitivně. Inspirovala jsem se na paleosnadno a @milujulowcarb a @fit_style_with_eli na Instagramu. Držela jsem sacharidy mezi 50-75g. Teď je ta hranice 100g, u někoho i víc. .Ale co se týče mého názoru, pod 150g sacharidů bych už nešla. 

Teď mám sacharidy na 180-200g, někdy i víc když peču moje kváskový chleby a pečivo. Prostě přestala jsem to řešit. Vždy když mám horší pleť tak poznám, že sacharidů jím víc, protože mi moc nedělají dobře. Ale pořád zkouším, věřím, že to co mám na pleti je hlavně ze stresu než ze zdravých sacharidů. Protože samozřejmě brambory jako sacharidy jsou něco jiného než třeba čokoláda, sušenky, potraviny s přídaným cukrem, že jo. 

Měla jsem štěstí a vyhrála jsem 2 měsíční coaching i s jídelníčkem a tréninkovým plánem. Takže teď to bude zase jiná zkouška, o kterou se s Vámi určitě podělím a dam vědět. Stále čekám na vypracování a těším se. Jsem zvědavá jaké to bude. Nejsem zrovna ten typ co má rád jídelníčky, protože jsem sama kreativní a dost vařím, ale zkusím to, třeba budu mít hezký progress :) 

Nyní teda jedu bez zapisování a kalorických tabulek, bez počítání a uvidíme jak to půjde. Zatím se váha drží. Chci poslouchat svoje tělo a ne se stresovat čísly a zapisováním. 

Hlavně nechci být nějak v deficitu, protože nemám menstruaci, snažím se jí navrátit. Mám nějaké hormonální problémy. Řeším to a nestydím se za to. Je potřeba o tom mluvit. Na Instagramu toho sdílím opravdu hodně a občas zapomínám, že tady to čtenáři neví. Po ukončení kojení koncem února 2021 jsem nedostala menstruaci a stále čekám na návrat. Loni jsem to dost přeháněla se sportem, tak i to může mít vliv. Taky velký úbytek může mít vliv. Stačila krátká doba, kdy jsem to přeháněla a mohlo to nadělat paseku. Velice snadno takhle o menstruaci přijdete, ale návrat trvá. 

Moje cvičení. Stále cvičím podle Strongbeauty aplikace a strašně mi to vyhovuje. Silově cvičím 2x vršek, 2x spodek, tzn. 4x týdně + mám 1x týdně kardio (běh/hiit) a nevynechávám ani střed těla, který je velmi důležitý. To přidávám po silovém tréninku cca 15 minut 2-3x týdně. Pokud máte zájem s mým kódem IVETA máte na aplikaci slevu. 

A co se týče jídla jako pizza, burger, buchty, koláče, dorty, zákusky, aj. Ano, dám si. Proč ne. Žijeme jen jednou a je potřeba žít a ne se pořád omezovat a důležité je si nic neodpírat, protože pak to skončí přejídáním. Ano, řeknete si, že potřebujete zhubnout, tak není dobrý tyhle jídla jíst, ale nemusíte to jist každý den. Můžete si to dát příležitostně. Dáte si dort a jedete dál dle vašeho jídelníčku nebo si to zapíšete do kalorických tabulek. Já se přiznám, že i teď když si nic neodpírám občas trpím na emoční jedení. Nechci se tím chlubit, ale taky nejsem perfektní, nedodržuji vše na 100%, ale snažím se na sobě pracovat jak po fyzické, tak i psychické stránce. 

Pokud máš dotazy, napiš mi zprávu nebo komentář. 

Budu se snažit odpovědět.

Přeji krásný den. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mramorová bábovka

Kakaovo-kokosový mug cake

Moje low carb proměna po půl roce - 3. díl