Jak teď cvičím?

Slíbila jsem Vám ještě příspěvek jak teď trénuji během toho co se snažím navrátit menstruaci a snažím se ozdravit.

Stále používám aplikaci @strongbeauty.app, kde mám tréninky pro vršek, spodek, hypertrofii (kondici), sílu a břicho. Je to pro mě opravdu ideální, protože hypertrofie a síla je FULLBODY a mám tam vše co potřebuji. Vzhledem k tomu, že jsem omezila těžké váhy, tak teď více využívám cvičení v reálném čase.

Dříve jsem jela všechny tréninky + 1x kardio. Trénink trval i přes hodinu kvůli delším pauzám atd. Teď mám 2-3x týdne fullbody, které trvá cca 30 minut a 3x týdně si chodím na pohodu zaběhat. 5-6 km maximálně.

Proč jsem začala zase BĚHAT? Běh jsem vyřadila, protože jsem si myslela že mi škodí mi ozdravné cestě, ale stejně jsem doma zvedala těžké váhy a nemohla jsem ubrat, protože mě to psychicky trápilo si ubrat. Pak jsem si šla jednou zaběhat po dlouhé době a zjistila jsem, že ten pocit po běhu je 100x lepší a příjemnější než po silovém cvičení. Mě běh bavil od té doby co jsem začala běhat, nechápala jsem, že jsem ho nesnášela. Takže jsem ho zpátky zařadila a snažím se vše zařídit tak aby mi bylo DOOPRAVDY DOBŘE.

Silová cvičení taky miluju, to ne že ne, ale bylo před tím těžké si vybrat jestli budu běhat nebo cvičit silově, protože jsem chtěla dělat oboje a udělala jsem tu největší chybu když jsem 6x týdně cvičila a 6-7x týdně běžela I víc než 10 km/den. To bylo období kdy jsem vše objevila a tímto jsem SE ODROVNALA, teda moje ZDRAVÍ.

Zatím to budu mít takto, jak se mi bude chtít, ale 2-3x týdne bych ten silový trénink chtěla ponechat.

Jinak nejsem v deficitu jen tak pro zajímavost. Čekejte i dny na talíři. Teď jsem toho měla opravdu hodně, ale budou. :)

Jinak teď v zimě se na běh oblékám tak, že mám podprsenku, tričko s dlouhým rukávem, mikinu a mikinu/bundu, legíny a dlouhé ponožky. Čelenka nesmí chybět a sluchátka taky. 

Přeji krásný den :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Mramorová bábovka

Kakaovo-kokosový mug cake

Donuty z horkovzdušné fritézy